♥ببخشــــــــید ...

همدم تنهایی

اب رفته باز اید به جوی ماهی بیچاره اما مرده بود ...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

میگم خستم از این تنهایی و دوری     میگی باشه همین روزا میام پیشت

میگم اینجا بدون تو شبا سرده     میگی تا صبح میسوزم تو اتیشت

میگم حتی یه خواب خوش نمیبینم     میگی لالایی میگم تاکه اروم شی

میگم از چی واسه من قصه میسازی     میگی هرچی که دوس داری بگو ازچی

 

بهونه های من کم نیست     کسی روجز تو یادم نیست

اگه عکساتو میبوسم ببخشـــــــید ...

اگه درگیرکابوسم اگه بی تو دارم از غصه میپوسم ببخشــــــــید ...

 

میگم عشق توهم تکراریو کهنس     میگی از نو دوباره عاشقت میشم

میگم میترسم از دنیای عشق تو      میگی عیبی نداره قایقت میشمم



نظرات شما عزیزان:

☂ βί ραήαђ ☂
ساعت20:02---16 بهمن 1393
آهنگت محشششششره
آروم شدم


نفسم محمد
ساعت12:43---9 بهمن 1393
ببخشید عزیزم میخاستم بپرسم چجوری میتونم یه همچین قالبی رو واسه وبلاگم بزارم؟
منظورم یه عکس ثابت تو پس زمینه ک از مطالب جدا باشه؟
بازم ببخشید عزیزم.مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

دو شنبه 22 دی 1393برچسب:,

12:19 |- રίɱλ -|
Design: Bia2skin.ir